söndag 21 november 2010

Stockholm horse show

Nästa helg är det stockholm horse show! Och jag och Erika har biljetter till heeeeela lördagen. Jag kolla vilka shower det skulle va men dom verkade faktiskt inte så himla roliga.... Typ hoppningen och dressyren är det jag verkligen vill titta på? Man vet iofs inte vad allt är exakt men ändå. Men man kan alltid kan gå i anexet om man inte tycker att showen det är bra. Synd bara det att jag inte har några pengar, typ 62kr på mitt konto??? Det kommer man inte så långt med... Mamma ska ge mig pengar till ett nytt regntäcke vet jag, för att en häst i stallet hade sönder ett av våra bästa så vi har fått pengar av hästens ägare till att köpa ett nytt. Åååå vad jag längtar!!
De shower som är på lördagen är:

9.00-14.00

DRESSYR - REEM ACRA FEI WORLD CUP™ DRESSAGE GRAND PRIX



    • Domarceremoni - Judges ceremony - Le Cérèmonie des Juges
    • SIHS Ponny Kür Final presenteras av Sjöhagen Wear
    • Reem Acra FEI World Cup™Dressage - GRAND PRIX



    15.30-17.00

    FAMILJEMATINÉ - MED OWE SANDSTRÖM.

    • Inledningsprogram
    • Stor och liten fyrspann
    • Internationellt shownummer Camel Show
    • Tourneamentum - Riddarspel
    • Shownummer Islandshästar
    • Ryttar-Agility med landslagsryttare och deras hundar
    • Shetland Steeplechase
    • Blåpojken och pukhästen
    • mm. mm
    • Julavslutning med orintalisk tema

    19.00-23.10

    GALA - SHOW

    • Inledningsprogram
    • Volkswagen Cup Internationell hoppning
    • Reining clinic med Anky van Grunsven
    • Internationellt shownummer Camel Show
    • FEI World Cup Driving - FYRSPANN warm up
    • Internationell hoppning
    • Bo Jenå - Lingh A la Celle
    • Anky van Grunsven - reining clinic
    • Julavslutning med orientaliskt tema

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar