söndag 28 november 2010

Ska sluta blogga..

Nu har jag bestämmt mig, jag ska sluta blogga. Känner ingen motivation längre. Köpte i stället stallboken 2011 på horse show igår som jag och mamma ska skriva i. Bloggen kommer alltid finnas kvar som ett minne. Jag har ju trots allt lagt ner ganska mycke tid på bloggen. Kanske slänger in nått inlägg då och då för att kunna följa utvecklingen senare. Men det kanske bara blir en gång i månaden eller när det händer något speciellt. Men just nu ska jag fortsätta hålla tempot uppe i skolan. Har äntligen bestämmt mig för vilken linje och skola jag ska gå i, det blir sam med inriktning ekonomi som man kan välja först i 2:an. Har även funderat på beteendevetenskap men jag  tror ekonomi lockar mer! jag ska även välja ridprofil vilket gör att jag kan ta med mig min häst på träningar med skolan! :D

3 kommentarer:

  1. Nä, vad tråkigt... jag som vill läsa dina roliga inlägg och se alla fina kort. Tänk över det en gång till...

    Puss Mamma

    SvaraRadera
  2. tråkigt att du ska sluta blogga!

    sv; Jasså vad kul:D kanon bra platsen ju!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas oxå att du inte slutar att blogga. Det är så roligt att läsa om dig & Herman =)
    Föresten har du fått en liten överraskning av mig, titta in på min sida så får du se.
    Ha det bra !
    // Moster Millan

    SvaraRadera