måndag 15 november 2010

Pluggis nörd!!!

Har varit hemma och varit sjuk idag. Tror att jag ska gå till skolan imorron. Missar ju ganska mycket viktiga lektioner när man är sjuk. Jag har iaf fått lite gjort hemm ifrån idag. Bla alla frågor och svar om filmen Crash. ÄNTLIGEN klar! Ska nog sätta mig och göra lite hemkunskap också. Jag ska inreda och köpa saker till en 1:a "som jag ska flytta in i". Jag har en budget på 25 000 som jag ska hålla mig till och jag kommer nog fixa det här ganska bra! Ska även göra en beskrivning, visa bilder och skriva en berättelse om hur min lägenhet ser ut. Berätta om vad jag ska tänka på innan flytten och allt sånt. Jag tror att jag ligger ganska bra i fas där för det ska inte vara intlämmnat förrens nästa vecka. Men det är alltid skönt att bli klar innan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar