onsdag 3 november 2010

4 års resumé

För exakt 4 år sedan satt jag i en bil påväg hem med mina nya häst.
När man tänker så, så känns det helt overkligt. På de här 4 åren så har det hänt så himla mycket. Ska berätta lite i bilder och i lite text. ( jag har inte alla de äldsta bilderna på datorn men jag ska se hur långt bak det finns.)

Vi var på våran första hopptävling. Inte så jätte stor men ändå. Tidig vår 2008

Herman skadade sig och vi fick åka till ATG. En lös benbit som förmodligen skulle behövas opereras bort. 2 månader senare var den borta och benet läkte fint. På sensommaren 2008.


Sommarbetet + ridläger 2009

Många mysiga uteritter i massa snö!

Vi var med på Pay and Jump 70 + 70cm

Vi flyttade till Stava

Herman var som finast i formen i maj 2010


Har inga bilder från sommaren eftersom att han var utlånad.

Herman kom hem, 30e oktober 2010.

Han var väldigt pigg och gjorde massa bocksprång när jag longerade honom

Avslutar med att visa en bild på hans kroppsform för lite mer än 2 veckor sen. Nu är han betydligt mer musklad och han känns riktigt fin för tillfället, hoppas det håller i sig nu!*peppar*peppar*

1 kommentar: