fredag 5 november 2010

(Går)Dagens ridpass.

Longerade Herman på volten igår och han var full i bus! Ännu fler bocksprång än sist och han stegrade till och med en gång, riktigt högt till och med. När han hade brallat av sig lite så sa jag till honom att han var alldeles för gamal för att hålla på så där. Tror han blev ganska stött för han knuffa till mig med huvudet så jag höll på att ramla. Haha skrutte. Sen fortsatte han att bralla och ha kul. Annars var han ganska duktig när han inte höll på att busa. Imorron blir det att rida ackers med Emma. Det är väl ca 2½ - 3 mil skulle jag tro. Mätte förut men stigarna i skogan var inte med på kartan så det fick bli på ett ungefär. Runt 3 mil blev det. Vi ska rida på förmiddagen nån gång innan det blir mörkt. Inte kul att rida hem i mörkret! Måste komma ihåg att ha reflexer på oss. Men det är imorron det. Ikväll ska jag på bio. Jag vet inte om jag eller mamma ska ta stallet idag. Tror det får bli mamma, hon har inte varit där på ett tag, nästan bara jag som har varit där hela lovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar