tisdag 9 november 2010

Sorg i mitt hjärta som jag vill berätta..

Hoppas Emma tycker det okej att jag skriver det här:

Emma ska lämna tillbaka sin foderhäst Eros. Hon känner att hon inte har tid, hon är snart 18 och då vill man ha tid till massa annat och inte känna sig bunden. Hon älskar honom över hela sitt hjärta men ibland räcker inte tiden till. Som hon själv säger så kommer hon få massa frågor om detta men hon skulle uppskatta om alla tog ett steg tillbaka och vänta lite med alla frågor. En sådan här sak är inte lätt. Frågan om varför har dykt upp flera gånger i mitt egna huvud, hon säger själv att hon inte har nått svar men jag tror jag vet, Hon älskar honom för mycket.
Eros är det finaste ponnyn man kan ha, och det gör verkligen ont i hjärtat. Den som lider mest är nog Ema och jag vill att hon ska veta att vi alltid finns här, dag som natt, älskar dig finaste Emma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar