torsdag 6 januari 2011

Nya vinterridstövlar - bort med uggsen!

måste bara säga att det är helt underbart att rida i uggs och göra alla stallsysslor också för den delen. Dom är så lätta och helt okej varma, + att dom är höga så det kommer inte in någon snö när man ska hämta hästen i hagen. MEN, det finns alltid ett men haha, dom är ju inte vattentäta direkt. 
Nu är det så att jag har försökt få tag på ett bra vinterridstövlar men inte hittat några som passar. Men nu har vi faktiskt beställt ett par vinterstövlar. Ett par lika dana som jag hade förrut men som jag sålde för att dom var för små. Jag sålde dom till Ronja och när jag är i hennes stall så brukar jag testa dom och nu kan jag ha dom? Nu är dom tillochmed förstora? Tror inte att dom har töjts ut för att jag hade haft dom väldigt länge innan jag sålde dom. I alla fall så har jag köpt ett par nya, i samma storlek (A) hoppas på att dom är lika bra som dom andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar