måndag 10 januari 2011

Dag 4 - så här började mitt häst intresse.

Mamma har haft häst hur länge som helst och därifrån fick jag mitt häst intresse. Jag började på ridskola när jag var 5-6 tror jag. Sen slutade jag när jag var 7-8, då började jag på en annan ridskola men red bara en termin. Så jag har ridit på ridskola i typ 3 år. Annars har jag bara ridit egen häst, vilket jag även gjorde lite grann när jag red på ridskolan. När jag började på ridskola så var det bara shettisar som fanns att rida och jag hade en favvo häst som hette Petter, eller heter, han lever fortfarande! =D Även fast det var en shettis skola så var det inte en sådan stor förändring att börja rida häst på den andra ridskolan sen för att jag hade ridit egen häst på sidan av =D aa och det var typ så allt började!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar