lördag 8 januari 2011

Dag 3 - Min största rädsla.

Jag ska faktiskt vara helt ärlig nu, jag har ingen rädsla. Jag är inte rädd för något. Inte döden, livet, inte något alls! Inga ormar eller spindlar. Men den finns ju såklart saker jag "inte vill ska hända" eller något liknande. Jag är inte rädd för att min bästa kompis ska dö, jag vill bara inte att hon ska dö. Det är lite svårt att förklara men jag är faktiskt inte rädd för någonting, helt ärligt. Jag kan inte komma på nånting att vara rädd för eftersom att jag inte är rädd för någonting så jag skulle gärna vilja få ett exempel på nått man kan vara rädd för, kan vara händelser eller nånting så ska jag förklara varför jag inte skulle vara rädd.

1 kommentar:

  1. Men hallå om någon står och riktar en pistol i din panna o ba "ja ska döda dig!!" Då skulle ja va rädd sen har ja ju min orm och spindel fobi också....

    SvaraRadera