onsdag 15 december 2010

summan av kardemumman...

Mamma kom ju hem idag. Både bra och dåligt, jag har verkligen gillat att gå ut med hundar ett par gånger om dagen MEN det har inneburit att jag inte har haft ork eller tid till att rida men nu när mamma är hemma igen kommer nog rid-suget igång igen. Herman har inte tagit skada av en veckas vila. Men det börjar märkas att han inte fått motionera alls. Han blir lättare uttråkad i boxen och nu har han börjat leka med sin grimma som alltid hänger på boxdörren(om han inte kastat iväg den vill säga). I morgon tror jag att jag åker till stallet och rider, är inte säker har inte pratat med mamma men jag tror hon är ganska trött så hon vill nog komma tillbaka till svensk tid först.
BTW så är det hästhoppning på eurosport ikväll! 18.55-19.55 och 21.05-23.15 missa inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar