måndag 13 december 2010

mer betyg snack

På tal om betyg så kan jag berätta vad jag har HAFT för betyg tidigare och vad jag TROR jag kommer få den här terminen. Sen när jag får de här betygen kan jag ju se om jag gissa fel eller rätt ;D

höst-terminen i 8:an
Svenska: VG
So(samhällskunskap/religion/geografi/historia):VG
Matte:VG
No(fysik/kemi/biologi):VG
Tk:VG
Musik:VG
Bild:G
Idrott:VG
Hemkunskap:VG
Spanska:G
Engelska:VG
Slöjd:G
Alltså 9 VG och tre G.

Vår-terminen i 8:an

Svenska: VG
So(samhällskunskap/religion/geografi/historia):VG
Matte:VG
No(fysik/kemi/biologi):VG
Tk:VG
Musik:VG
Bild:VG
Idrott:VG
Hemkunskap:VG
Spanska:G
Engelska:VG
Slöjd:G
höjde mig alltså bara i bild från G till VG. totalt 10 VG och 2 G

Den här terminen TROR jag att jag får
Svenska: MVG
So(samhällskunskap/religion/geografi/historia):MVG
Matte:VG
No(fysik/kemi/biologi):VG
Tk:VG
Musik:VG
Bild:G/VG
Idrott:MVG
Hemkunskap:MVG
Spanska:G/VG
Engelska:VG
Slöjd:G
totalt 4 MVG 5 VG och 3 G/VG. det här året har jag alltså höjt mig ganska rejält alltså. Från 0 MVG till 4 är ganska bra (a). men det här är ju vad jag tror, inget är helt säkert men jag är 99,9% säker på att jag får MVG i svenska,SO och idrott. Det är jag nästan helt säker på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar