lördag 18 december 2010

59 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 20 och ett halvt.
2. Vem var den sista du träffade? annat än nån i min familj? i så fall nån i min klass säkert
3. Hur lång är du? Hela 161 cm. :D
4. Vilken var den senaste film du sett? Harry Potter och halvblodsprinsen igår innan jag gick och la mig, och innan det Gladiator på tv =)
5. Vem ringde du senast? Ronja
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till emma: mitt när dom satt och åt middag så ba skål på er idioter.(förklarade en sak ur paradise hotel)
7. Vad är dagens planer? Har precis städat klart, ska åka till stallet och rida om ca 1 timme, käka middag, duscha sen sova typ.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på. I skolan messar jag hela tiden, men ska jag säga nått långt eller nått så ringer jag.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Idag
11. Vilken ögonfärg har du? Jag har kattögon så det är massa färger! =D
12. När vaknade du idag? typ 10 kanske?
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? :s
14. Vilken är din favoritplats? stallet eller hemma.
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan? nej ute när det är kallt eller i stora folkmassor!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? shiit 35 bast äh.. jag.vet.inte.
17. Vad skrämde dig som barn? att dö och att bli gammal/vuxen
18. Vem fick dig att skratta senast? PH igår.. xD
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja gud ja!! herregud!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? en sov-tröja alltid :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor/skor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? twister!!! och piggelin :D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa utomlans en längre tid och sen skulle jag köpa en till häst och sen skulle jag köpa en motorcykel! =D
29. Tycker du om kinamat? äääääääälskar kinamat! blev riktigt sugen på det till middag, eller thai..
30. Tycker du om kaffe? fy fan! det smakar skit!
31. Vad dricker du till frukost? oboy, mjölk eller te.
32. Sover du på någon särskild sida? Nepp
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? yes
35. Är du en beroendemänniska? va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? vet en person men jag känner henne inte :s
37. Vill du ha barn? nej vf skulle jag vilja? vad är det positiva med barn liksom?
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska och lite finska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på vilket hav, röda havet är bäst snorkelvatten och jag äääääääälskar att snorkla =D
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder/skor/hästsaker
42. Äger du dyra smycken? min guldring är väl det dyraste? den har jag fått/tagit från mamma (A)
43. Har du någon gång testat narkotika? vf skulle jag? :s var går gränsen för narkotika förresten? :s
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? liten mars godis. =d
45. Vem är den roligaste människan du känner? mikkan, emma, ronja och nina.
46. Välj ett ärr på din kropp? i armvecket, från en operation när jag va kanske 4-5?
47. Vad har du för ringsignal? ingen aning, nån tråkig från mobilen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nja, jag är väl fortfarande liten? men jag har ett par riktigt gamla ridbyxor kvar som jag fortfarande använder.
49. Flirtar du mycket? nja det skulle jag väl inte kunna säga att jag gör
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen profilbild
51. Kan du byta olja på bilen? nej men jag kan FYLLA PÅ olja i moppen? =D
52. Har du fått fortkörningsböter? nepp =D
53. Vilken var den senaste bok du läste? trollkarlen från Oz.
54. Läser du dagstidningen? öh nej?
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nepp =D
56. Dansar du i bilen? nepp jag sjunger bara :D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vet inte :s
59. När var du i kyrkan senast? ojj för lääääänge sen! på nått dop för säkert 5-6 år sen :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar