söndag 15 augusti 2010

Laga min data.

Eros har fått mugg, tror jag. Ägaren säger att det är ett skavsår men det ser exakt ut som mugg, Herman har ju det så jag vet gott och väl hur det ser ut.
Ska nog åka till Gillmyra imorron, Emma ville nämligen ha hjälp med dressyren och Eros ev. mugg. Imorron ska jag klippa mig och hämta böcker från trafikskolan samt lämna in min dator för att se vad det är för fel på den. HOPPAS att det inte är nått större fel på den, alla mina nya fina älskade bilder finns ju på den! och om dom bilderna försvinner så jävlar! Men det blir iaf att kolla vad som är fel och förhoppningsvis är det inge större fel så att det är värt att laga den, så slipper jag köpa en ny. Måste iaf fixa alla bilder på nått sett. Dock vill jag ju ha en ny, så jag kan installera mina gamla the Sims spel men jag vill ha mina bilder ännu mer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar