lördag 7 augusti 2010

Häst och Hund.

Blir inte så mycket skrivandes här nu i veckan som kommer, ska nämligen jobba, passa hundar och häst medans mamma är "bortrest" mån-sön. Får se om jag besämmer mig för att stalla in Jojje ändå, ska nämligen va skit väder här hela veckan och han verkar mer och mer hungrig nu när näringen i gräset försvinner. Måste ge honom mat varje dag nu, annars har han klarat sig väldigt bra på betet. Och om han inte får någon motion så kommer han att bli benrangel igen, han som är så fin nu. Men då måste jag börja ta pass igen men det är ganska lugnt ändå, bara han mår bra.
Som jag skrev så ska jag passa hundar men det kanske bara blir en för min mormor kanske kan ha dom andra två. Ebba vill jag gärna ha, hon är så lätt att ta hand om, men små hundarna är lite jobbigare. Iaf Smilla, hon går ner i något slags depression när mamma inte är hemma. Men vi får se hur det blir, med både häst och hund.

Bild med nya kameran, Juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar