tisdag 10 augusti 2010

Hoppade.

Hoppträning idag, gick suuuuper bra!! Hoppade ett rätuppstående i slutet på 1m! Så det går verkligen framåt för oss!! Bokade även ridhuset för nästa vecka så jag och mamma kanske kan hoppa lite. Men nu resten av veckan så ska jag bara rida ut, känner att han verkligen behöver det, imorron så kanske han får stå efter som att han va så duktig idag men sen så ska jag rida ut. Eros kommer förresten hem på lördag, då måste jag åka och hälsa på.
Igår så var jag iaf i centrum först och träffa en kompis, sen åkte jag till Gillmyra och tog hand om laylock för att han skulle skos och Ronja var hos läkaren, sen åkte vi hem och sen åkte vi till Stava och gav Jojje mat. Imorron så ska Ronja hoppa på Laylock i ridhuset, får se hur det går.

1 kommentar:

  1. Hej, Celeste var underbar fast det var Clara som var medryttare på henne. jag följde bara med. vi ryktade henne i minst 3 timmar, då hon var svinsmutsig, blev från åsna till en sagohäst ;).. saknar henne och det gör Clara också jättemycket. nejdå du får ha bilden kvar men blev bara först chockad hehe

    SvaraRadera