lördag 14 augusti 2010

Eros är hemma.

Har gått bra att sova i stallet med Emma. Hade med mig Ebba också. Eros skulle ju ha kommit på förmiddagen idag men ägaren blev försenad och kom vid 2 istället.
Jojje mår iaf ganska bra, har inte ridit på två dagar nu, igår hann jag bara ge honom mat och idag var han svullen på ena bakbenet, typ vid hasen ungefär, så jag tyckte att han kunde vila. Men imorron så skulle han behöva komma ut och rida lite men det är så olidligt varmt! Kanske får bli ut först och sen en sväng i ridhuset så att han verkligen får jobba av sig ordentligt.
Bilderna som jag har framkallat har äntligen kommit! Så nu ska jag sätta in dom och sen titta på film på mammas data, har ju massa gamla dvd-filmer som jag inte har sett på länge ;)
Min dator är lite mysko nu så jag måste lämna in den på lagning så jag kan inte ladda in några bilder från idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar