onsdag 11 augusti 2010

Lååååååååååång dag..

..avklarad! Nästan iaf, funderar på att dra till Jojje och rida ut sen, (kanske cykla dit t.o.m) eller ev. promenera/beta honom lite.
Vaknade kl halv 7 och skicka iväg Kevin till skolan, åt frukost och gav Ebba mat och släppte ut henne på baksidan. Sen gick jag och la mig och sov igen, Ronja ringde och vi snacka om att jag skulle ha hoppträning för henne idag. Sen kom vi på att jag kunde hjälpa henne och två kompisar att rida deras hästar som dom har hyrt från ridskolan. Sagt och gjort, sen hade jag hoppträning för Ronja. Dom hoppa 125 men rev och klarade precis 120! Bra gjort av dom tycker jag eller hur? Aa och nu sitter jag här, trött och ont i ryggen, men glad.


By the Way, hoppas att bilderna kommer som jag har framkallat och jag har ont i magen på tal om ingenting :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar