lördag 10 juli 2010

Malta 2010.

Första veckan var pisstråkig, jag bodde själv hos en familj som knappt pratade nån engelska. Var med några killar som heter Calle och David. Sen så kom det lite roomies från göteborg och bodde med mig! :D sen så träffade jag viktor, gabbi, amanda och gustav! skit roliga!! Firade midsommar med dom och så badade jag och viktor mitt i natten och brottades ( fast jag förlorade hela tiden och då visade det sig att han har gått på karate i 4 år...) och hade verkligen skit kul! efter det så blev allt mycket bättre.

Jag inte riktigt vad jag ska skriva, jag har gjort så mycket men jag kommer inte ihåg vad jag har gjort, haha. Är nog lite trött nu så jag ska nog titta på gamla disney classiker och sen sova. Ska försöka skriva lite mer specifikt vad vi gjorde på dagarna imorron.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar