måndag 12 juli 2010

Dagens ridpass.

(gårdagens ridpass). Det gick jätte bra igår, han tyckte att det var jätte jobbigt och blev genomsvettig över hela kroppen! Lödder mellan bakbenen och på bringan.

När vi hade värmt upp lite så hade vi ett väldigt friskt tempo i båda varven. Höger-fattningen blev jätte bra i slutet men vänster är fortfarande lite trög. Måste verkligen träna på den som tusan!! Men nu blir det ingen mer träning på en vecka. Åker ju till Danmark idag med min familj. Men sen när jag kommer tillbaka så blir det hög-träning. Han har tappat lite muskler nu under sommarbetet men dom fixar vi så snart jag är hemma igen.
Men först av allt så ska vi rida på långtur, det var ett tag sen han red ut, mamma red 3 gånger medans jag var på Malta, två gånger i ridhuset och 1 gång ute, så han behöver verkligen komma ut på långritt. 1 milen blir det nog. Men det blir om 1 vecka!! Jag som vill sätta igång med det nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar