söndag 18 juli 2010

Home sweet home, again!!

Det blev lite strul med bilderna som jag lovade men men, inte så mycket att göra åt. Nu är jag iaf hemma och ska till stallet lite senare. Som jag har längtat!!!! Jag har ridit 1 gång på 4 veckor, förstår ni vilken plåga?!
Men nu så ska vi sätta igång Jojje igen efter hans "semester". Ska lägga upp ett schema för den veckan som kommer, det kan ju förstås bli lite ändringar.

Har förresten haft det jätte trevligt i Danmark och även i Göteborg. I Danmark så gjorde vi inte så mycket, va vid stranden, åt god mat och va vid hamnen på kvällarna. Det var ganska tråkigt att säga hej då till alla danskar men vi ska förmodligen tillbaka nästa sommar också.
I Göteborg så var vi hos min farbror vid deras sommarställe och käka god mat och även en sväng till Ullared blev det. Jag köpte ett fleecetäcke, ett reflex-schabrack och en tömkör-lina. Bilder kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar