tisdag 15 juni 2010

Gillmyra.

Jag och Emma åkte moppe först till Stava ( höll på att dö i alla svängar!) så var vi där och sen så åkte vi hem till Emma ( höll på att dö igen) sen åkte vi till Gillmyra, (höll på att dö), för att jag ville se Eros när han hoppade och jag tror att han kommer bli en jätte bra hopponny om hon bara fortsätter att träna. Fick skit roliga bilder när dom hoppar men jag vet att Emma skulle döda mig om jag la ut dom, jag redan hållt på att dö 4 gånger idag! sen åkte vi där ifrån på moppen ( höll på att dö!!) fy fan, när hon svänger så har hon gasen i botten = 60km/h! Erika säger att hon kör galet, hon kör som en liten mes om man jämför med Emma! Så jävla sjukt!!!! Kommer upp en film sen, den blev inte så bra men jag säger bara, sätt er bakom Emma på en moppe som går i över 60 och försök att inte skrika! det går inte jag lovar!!!!

2 kommentarer:

  1. Haha, är det rätt av mig att känna mig lite stolt över dagens moppetur(er)? xD

    SvaraRadera