söndag 13 juni 2010

Bloggpaus.

Om en vecka så tar jag en bloggpaus, jag ska nämligen på språkresa till Malta i tre veckor. Det kanske blir nån uppdatering men inte mycket. Ska bli såååå himla skönt att bara få sola, bada och sitta och grilla på en strand med mina nya vänner, UNDERBART! är så sjukt taggad!! Ska försöka se till att rida nån gång under tiden. Måste ju hålla mina skills i form! Sen när jag kommer tillbaka så är jag hemma i 4 dagar sen åker jag till Danmark med min familj. Så det kommer bli ganska tråkigt här om några veckor. Men vi överlever va? Så blir det när man har sommarlov, men när jag kommer tillbaka så har jag massor att skriva om och massor av bilder!!

Staden Valleta.

Ser det inte underbart ut?!
Kan man låta bli att längta sig till döds?!! Lite drygt 158 timmar kvar, ingenting ju!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar