torsdag 29 april 2010

Inga bilder.

Blev inga bilder, bara filmer. Inga bilder på fölungen heller. Den gick precis in när vi kom. :( men det blir nog i helgen nån gång! erika får ta massa bilder med sin systemkamera! Hon klarade förresten moppeprovet!

Jag ska försöka ladda upp gamla filmer på mig och Herman från en skiva, vi får hoppas att det funkar!

Dressyrpasset med Herman gick jätte bra! han var stel och "stretig" ibörjan men mot slutet gick han super fint, lagom låg form i båda varven! är super nöjd efter dagens pass! Imorron så ska jag och erika igentligen ha trav-träning men eftersom att Raudur fick en behandling idag så ska han nog inte ridas ordentligt förrens nästa vecka. Så jag får väl ge mig ut på trav-träning själv. Men jag kan inte rida så långt för att vi ska få gäster imorron och jag vill hinna hem och duscha innan dom kommer. Men vi får se, kanske bara blir en liten skogstur eftersom att han gick så bra idag. Och sen så får jag stretcha efteråt! han kommer nog vara ganska stel imorron. Så nu i helgen kommer det nog se ut så här:

Fredag: Lugn tur i skogen/travträning. Stretcha.
Lördag: Promenad/vila
Söndag: Kanske longera eller en tur i skogen.

Nej nu ska jag se om det går att fixa de där filmerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar