torsdag 22 april 2010

!!

Jag har haft fullt upp med läxor, prov och inlämningar den här veckan så jag har inte haft tid att vara i stallet alls! Jag har 4 svenska inlämningar och 1 so inlämning imorron + ett so prov. Varför allt på samma dag!?

Men imorron så åker jag till stallet efter skolan med mamma. Får se vad vi hittar på då! Något roligt som vanligt! Kanske lite markarbete med bommar? Skulle vara nyttigt för honom.... Bilderna kommer inte idag, är alldeles tom i huvudet så det blir imorron eller på lördag. Men jag lovar att det kommer bild-bomber!

Sen kom jag på att jag har spanska redovisning och No-inlämning nästa vecka... Och veckan efter det är det egelska prov, IGEN! hade ett förra veckan... Jaja, ska nog sova nu, eller gå in på hööks och titta på lite fina saker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar