onsdag 3 februari 2010

Pigg Herman på ängarna.

Hoppsan, länge sen! ;) men jag har haft jätte mycket med skolan massa prov och grejer och då har inte hunnit rida. Men jag red iaf i lördags? med erika och galopperade på ängarna och Herman var så pigg att han försökte göra några bocksprång, men han vet inte riktigt hur man gör! :) men imorron så slutar jag tidigare än vanligt så då ska jag ur rida själv, sorry Ronja men jag känner inte för att rida med någon imorron. Mamma kanske har lust att filma när vi susar förbi på ängarna utan för vårat hus? Skulle det kanske kunna vara nåt? :) Bilder utlovas iaf :D

3 kommentarer:

  1. TRÅKMÅNS!!!!!!!!!!! Skriv meeeeeeeeeeeer :D

    SvaraRadera
  2. Filma när ni racer fram på ängen kanske jag kan göra i helgen, det kan ju bli riktigt nice!!!

    SvaraRadera
  3. erika: det är inte jag som är en klant och ramlar av hästen så jag får gå på kryckor.-.-
    Mamma: kan vi ha voltigeträning istället? :P

    SvaraRadera