torsdag 11 februari 2010

Galoppstallet.

Har inte så mycket att säga idag. Red inte idag utan var bara där för att fixa mat och mocka. Men imorron så ska jag ha galoppträning på "galoppbanan"? Kan man kalla vår lilla, halvt ovala, bana för det? Men det beror på vädret. Annars rider jag nog i skogen eller så. På lördag ska jag med Linnéa till ett galoppstall så jag är tillbaka och bloggar som vanligt på lördagkväll igen! Hinner nämligen inte hem mellan skolan och stallet imorron. Fast jag komme rinte ihåg vad vi ska göra i galoppstallet!!? :O Jag tror jag kommer smsa Linnéa ikväll i ren panik!! Undra förresten om Emma ramla av idag eller typ blev kidnappad? För hon vågade nästan inte rida i skogen för att det var så "läskigt" där. :)

Hihi, nästa torsdag ska jag rida med min skola på Skånsta och då ska jag ha med mig Herman. Längtar! :) Lyxigt att få rida med skolan!! :D

3 kommentarer:

  1. haha tyst merej miranda :P Jag var inte rädd! fick bara ongest när du sa att han skulle slänga av mig igen -.- xP haha, men jag överlevde ^^ Jag red inte dit bort mot skidåkarna utan red slingan ett varv och sen lite snöplogning på en åker, han var jätte duktig :D <33

    SvaraRadera
  2. På torsdag i nästa vecka kommer jag och tittar när ni rider då, är det ok?
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Emma: Haha, jaja. xD tur att det gick bra då! :D <33

    Mamma: jaja, gör det. Vet inte vilken tid än.... :)

    SvaraRadera