måndag 8 februari 2010

Onödig dag i stallet.

Var i stallet idag, helt onödigt. Mamma hade redan gjort allt men jag kände för att åka dit ändå bara för att gosa lite. Gjorde lite följa-John lek med Herman i hagen jag gav honom lite äpplen och sen så följde han efter mig på vänster sida hela tiden och stannade när jag stannade. Han gjorde massa andra roliga saker också men det är så svårt att förklara. Satt där i hagen på en handduk på halmen och gosade med Herman. Mockade även i hagen! Duktig! :)
Jag såg att vattnet i hagen var slut så då var det dax att fylla på.
Laylock!
Herman. PUSS på min lilla äskling!

Bus i grann-hagen!

Eros och Fargo.

4 kommentarer:

  1. Älsklings Eros: D Haha han Verkade lite nyfiken på vad du gjorde Miranda ^ ^

    Babis <333

    SvaraRadera
  2. Haha, ja! Han är ju ganska feg men VÄLDIGT nyfiken!! :P

    SvaraRadera
  3. jaa, min lilla kille ^^ eller han är inte så jäkla liten xP 6 år iår :D:D 4 månader idag älskling<3333

    SvaraRadera