söndag 30 maj 2010

Joint Regent - Jojje.

Lite info om våran Jojje:

Namn: Joint Regent men kallas för Jojje.
Född: 24 April 1995.
Ras: Fullblod, han har gått på galoppet tills han var 10 och har sprungit i både Canada,USA, Irland och GB.
Manhöjd: 166cm
Färg: Mörkbrun, lite åt det svarta hållet.
Positiva sidor: Vet inte så mycket, känner honom inte än.
Negativa sidor: Kanske att han är lite trög ibland? Jag känner honom inte så bra.
Om 10 år.... då vet jag inte riktigt, vi kanske har köpt honom och så har vi Herman också, dom bor på en gård tillsammans med sina flickvänner.

Mamma släppte ihop Herman och Jojje idag och det hade gått hur bra som helst!! Tur att man har snälla hästar!!

2 kommentarer:

  1. jag har tappat min mobil i Eros sommarhage -.- så du vet ifall du inte skulle få tag i mig ;) Jag hör av mig så fort jag har fixat en ny! Ska försöka komma i helgen och hälsa på Jojje :D
    puss<3333

    SvaraRadera
  2. Okej då vet jag varför du inte svarar! xD okej det är bara att säga till. det är bara två hus emellan oss så då kan du gå hit nån dag och så kan vi snacka om när och vilken tid du vill komma! :D puss<33333333333

    SvaraRadera